Müügieelarvestamine, mis töötab – Intelexi nutikas lahendus jaekaubandusettevõtetele
Sirli Nõmm Sirli Nõmm

Müügieelarvestamine, mis töötab – Intelexi nutikas lahendus jaekaubandusettevõtetele

Jaemüügis on täpne ja paindlik müügieelarvestamine kriitilise tähtsusega. Hooajalised kõikumised, kampaaniate mõju, tarbijakäitumise muutused ja turuolukorra ebastabiilsus nõuavad lahendust, mis võimaldab kiiret reageerimist ja selget ülevaadet. Kui eelarve koostamine tähendab endiselt Exceli failide saatmist, kooskõlastamist ja käsitsi arvutamist, on aeg liikuda edasi.

Intelex Insight on loonud spetsiaalselt jaemüügi ettevõtetele mõeldud müügieelarvestamise lahenduse, mis on ehitatud Microsoft Fabriku keskkonda ja kasutab Azure’i pilveteenuseid. See tähendab, et lahendus on skaleeritav, turvaline ja integreeritav olemasolevate süsteemidega – sobides ideaalselt keskmise suurusega ja suurtele jaemüügi ettevõtetele, kes soovivad oma planeerimisprotsesse automatiseerida ja ajakohastada.

Rulluv eelarvestamine – igapäevane juhtimistööriist

Viimaste aastate majanduskeskkond on olnud äärmiselt muutlik. Pandeemia, tarneraskused, maksumuudatused ja geopoliitilised pinged on näidanud, et kord aastas koostatud eelarve ei ole enam piisav. Intelexi lahendus võimaldab rulluvat eelarvestamist – eelarvet saab uuendada igal ajahetkel, mängida läbi erinevaid stsenaariume ja kohandada plaane vastavalt turuolukorrale.

Näiteks, kui müügitulu väheneb ootamatult, saab süsteemis kohe näha, millised kuluread vajavad korrigeerimist, et eelarves püsida. Lahendus arvutab muudatuse mõju automaatselt läbi kogu eelarvestruktuuri, andes hetkega ülevaate, kuidas see mõjutab kuiseid ja osakondade kaupa jaotatud numbreid.

Read More
Peeglike peeglike seina peal, kellel on kõige parem veebileht ilma peal?
Sirli Nõmm Sirli Nõmm

Peeglike peeglike seina peal, kellel on kõige parem veebileht ilma peal?

Peeglike, peeglike seina peal, kellel on kõige parem veebileht ilma peal? 

Iga ettevõtja unistus on luua tõhus ja kasutajasõbralik veebileht, kuid kas tead, mida külastajad tegelikult sinu veebis  teevad?  

Kas su veebileht meelitab külastajaid või peletab nad eemale? Kas sinu kontaktivormid jäävad täitmata ja külastajad lahkuvad juba mõne sekundi jooksul? Kui jah, siis võib probleem peituda kasutajakogemuses. 

Tihti arvatakse, et kasutatavuse testimine on kulukas ja aeganõudev tegevus. Meie tõestame vastupidist. Meie pakutav statistiline kasutajamugavuse mõõtmise töölaud toimib automaatselt, mis tähendab, et see võimaldab mugavalt ja soodsamalt jälgida kasutajate käitumist ja tuvastada varakult võimalikke probleeme. 

Halb kasutajakogemus on sinu vaenlane nr 1

Halb kasutajakogemus veebilehtedel on midagi, mida me vast kõik oleme kogenud – eksinud menüüdesse, leidnud ebarelevantseid otsingutulemusi või lahkunud lehelt, kuna vormide täitmine tundus liiga keeruline. Uuringud näitavad, et enam kui 88% kasutajatest ei naase veebilehele, kui nende kogemus on olnud halb. 

Meie kasutatavuse analüütika töölaud annab põhjaliku ülevaate neljast võtmevaldkonnast, mis mõjutavad veebilehe kasutajakogemust: otsing, navigatsioon, vormid ja sisu tarbimine
 
Töölaud aitab mitte ainult tuvastada probleemseid kohti, vaid:

  • mõõdab kasutajate käitumist automaatselt; 

  • toob välja probleemid ja pakub lahendusi; 

  • näitab tehtud paranduste tõhusust reaalajas. 

Millist kasu pakub meie kasutatavuse analüütika töölaud? 

Oma järgmises postituses tutvustame teile otsingumooduli analüüsimise töölauda, mis on iga veebilehe süda. Oluline on märkida, et see ei keskendu SEO-le (veebilehe otsingumootorites leitavuse parandamisele), vaid veebilehe sisemise otsingufunktsiooni

analüüsimisele ja täiustamisele. 

  • Kas sinu lehe külastajad leiavad vajaliku info viie sekundi jooksul?  

  • Kas otsing töötab tõhusalt või lahkuvad külastajad pettunult? 

  • Kas otsitavad märksõnad annavad soovitud vaste? 

  • Kas sinu lehel olevad filtrid aitavad leida otsitavat kiiremini? 

Kui vastasid vähemalt ühele neist küsimustest "ei", siis jälgi meid kindlasti, et mitte maha magada järgmist postitust!

Avasta, kuidas kaotatud kliendid tagasi võita ja oma veebilehe kasutajakogemust parandada!

Read More